رئیس قوه قضائیه:‌ مشکلات صنایع ‌را در نشست سران قوا پیگیر می‌کنم / واردات‌ واگن از خارج چه معنایی دارد؟

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مشکلات صنایع گفت: در جلسات سران قوا این مشکلات را پیگیری می‌کنیم‌.

کد خبر : 101698
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 8:09

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دقایقی پیش با حضور در جمع کارگران و نمایندگان شرکت‌های صنعتی استان مرکزی، مشکلات و دیدگاه‌های نمایندگان این شرکت‌ها را شنید.

‌‌رئیس قوه قضائیه:‌ مشکلات صنایع ‌را در نشست سران قوا پیگیر می‌کنم / واردات‌ واگن از خارج چه معنایی دارد؟

وی در این جلسه اظهار داشت: پرونده‌های مربوط به خصوصی‌سازی باید از سوی سازمان بازرسی، استانداری و بخش‌های دیگر به صورت جدی پیگیری شود و اگر در جایی تخلفی صورت گرفته است، برخورد قانونی انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت فعلی کارخانجات اراک افزود: وقتی ما یک کارخانه واگن‌سازی با چنین ظرفیت مطلوبی داریم، واقعا واردات‌ واگن از خارج چه معنایی دارد؟ اگر تصمیم‌گیران از ظرفیت‌های این کارخانه بی‌اطلاع هستند که خیلی بد است و اگر با وجود اطلاع از این توانمندی دست به واردات می‌زنند، کارشان عنوان دیگری دارد.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم اتخاذ راهکارهای موقت برای خروج واحد‌های صنعتی اراک از وضعیت فعلی، خاطرنشان کرد: وضعیت اراک به عنوان قطب صنعتی کشور در سال رونق تولید واقعا شایسته نیست. بر همین اساس، دولت و مجلس باید مشکلات این شرکت‌ها را پیگیری کنند و ما هم در خصوص مسائل قضایی شرکت‌های صنعتی اراک، تیمی متشکل از دادستان کل کشور، رئیس سازمان بازرسی و غیره را زیر نظر معاون اول قوه قضائیه مامور بررسی پرونده‌ها و روند خصوصی‌سازی می‌کنیم تا مشکلات تا حد امکان برطرف شود.

حجت‌الاسلام رئیسی نسبت به طرح این مشکلات در جلسات سران قوا و سایر بخش‌‌ها نیز قول مساعد داد و بر حمایت کامل دستگاه قضایی از دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکلات شرکت‌های صنعتی تاکید کرد.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.