جنایت‌ تروریست‌ها در آذربایجان‌غربی بی‌پاسخ نمی‌ماند

سپاه شهدا آذربایجان غربی با‬ صدور‬ پیامی ضمن محکوم کردن ترور‬های روز سه‌شنبه در‬ پیرانشهر‬،‬ بر عزم راسخ همرزمان این شهیدان والامقام در ادامه دادن راه شهدا و مجازات مرتکبان این جنایت با انتقام‌گیری سخت از اشرار و تروریست‌‏های منطقه‌ای مورد حمایت آمریکای جنایت‏کار و صهیونیسم تاکید‬ کرد‬.

کد خبر : 101712
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 9:08

به گزارش پایگاه خبری “ججین، در متن این پیام که روز چهارشنبه نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: سپاه شهدا آذربایجان‌غربی اقدام تروریستی عوامل ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از رزمندگان اسلام در شهرستان پیرانشهر را محکوم می‌کند و آن را ناشی از ضعف این گروهک‌ها و اشرار می‌داند.

«حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد هرگاه دشمن با پناه بردن به تروریسم و ارتکاب جنایت تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش برنده انقلاب و نظام اسلامی برآمده است، وحدت و انسجام داخلی و ملّی افزایش یافته و هوشمندی و آمادگی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، مانع تعبیر رویای‌های باطل آنان شده است؛ اقدام اخیر گروه‌های تروریستی در به شهادت رساندن پاسداران این مرز و بوم در منطقه پیرانشهر نیز‬ یکی از این واقعیت‌‬‌هاست».

در این پیام آمده است: به شهادت رسیدن سرهنگ پاسدار «حاصل احمدی» پیشمرگه مسلمان کرد و همرزمانش نام این شهیدان والامقام را جاودانه و روش ایشان را الگویی برای جوانان منطقه تبدیل خواهد کرد.

«دشمنان این ملت با این جنایت بار دیگر نشان دادند که توسط ایادی و مزدوران منطق‌ه‌ای خود به دنبال ماجراجویی‌های منطقه‌ای و راه‌اندازی اختلاف‌های قومی و متزلزل کردن امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی ایران اسلامی هستند. همه توطئه‌ها با هوشیاری عشایر منطقه که همیشه همراه با انقلاب اسلامی بوده‌اند و خواهند بود و در سایه بصیرت پاسداران ناکام خواهد ماند و به رغم خواست شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و تولیدکنندگان تروریسم، به فضل الهی و به مدد رهبری حکیم و فرزانه، ملت ایران با برخورداری از نیروهای انقلابی، مؤمن و ورزیده در نیروهای مسلح مقتدر، هوشمندانه با عزم و اراده‌ای راسخ حافظ اصلی امنیت کشور خواهد بود».

بعد از ظهر روز گذشته / ‏سه‌شنبه / ‏ در یک حمله تروریستی در پیرانشهر سه تن از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند و یک تن نیز زخمی شد.
این حمله تروریستی در خروجی پیرانشهر به سمت سردشت اتفاق افتاد و به گفته منابع آگاه حاصل احمدی (ایلخانی)، ستار پیروتی، امید ملازاده در این حمله به جمع یاران شهیدشان پیوستند و «شورش قادری» نیز مجروح شد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.