تقدیر از ابراهیم رئیسی در برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: جمعی از نمایندگان درحال تهیه‌ای نامه‌ای خطاب به آیت‌الله رئیسی در تقدیر از برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی هستند.

کد خبر : 103769
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 6:34

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، جمعی از نمایندگان در حال تهیه نامه‌ای در تقدیر از قوه قضائیه به پاس برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی هستند.

در همین زمینه، عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایندگان در حال تهیه نامه‌ای خطاب به ریاست قوه قضائیه هستند تا از اقدامات این قوه در برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی حمایت کنند.

وی افزود: در این نامه ضمن تقدیر و تشکر از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تأکید شده است که باید این برخوردها ادامه یابد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی یعنی بازگشت بیت‌المال به مردم، خاطرنشان کرد: در مجلس از اقدامات قوه قضائیه در این زمینه حمایت خواهیم کرد تا این اقدامات با قدرت پیش رود.

یوسفیان‌ملا همچنین تصریح کرد: امروز برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی در مردم امید ایجاد کرده است که ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت این مسئله را پیگیری خواهیم کرد ریرا این موضوع مطالبه مردم از ما است.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.