انصاری فرد به ناتینگهام فارست انگلیس پیوست

«کریم انصاری فرد» مهاجم ملی پوش ایران، با قراردادی یک و نیم ساله به باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس پیوست.

کد خبر : 88715
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 - 11:33

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین،تارنمای رسمی باشگاه ناتینگهام فارست روز شنبه با درج این خبر نوشت: مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی ایران پس از کسب ویزای کار که شرایط پیوستن او به ناتینگهام فارست را فراهم نمود، با قراردادی یک سال و نیمه (تا سال ۲۰۲۰) به این باشگاه پیوست.

 

پایگاه خبر ججین

 

انصاری فرد که پیش از این در المپیاکوس یونان توپ می زد، به منظور تسهیل شرایط پیوستن به ناتینگهام، قرارداد پیشین خود را با باشگاه یونانی را فسخ کرد.
با این حال، باشگاه انگلیسی می بایست برای تضمین حصول ویزای کار این بازیکن که یکی از ارکان اصلی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه محسوب می شد، تلاش زیادی را انجام می داد و حالا با تلاش های باشگاه ناتینگهام، انصاری فرد می تواند در بازی پایان هفته این تیم را مقابل شفیلدیونایتد همراهی کند.
لازم به ذکر است انصاری فرد با ملحق شدن به این باشگاه، خط حمله ای را که در حال حاضر از وجود «لویس گرابان» که تا اینجای فصل ۹ گل به ثمر رسانده، بیش از پیش تقویت خواهد کرد.
سرمربی ناتینگهام فارست پیش از این در خصوص تمایلش برای جذب انصاری فرد اظهار داشت: او بازیکن بسیار با تجربه ای است و شخصیت خوبی دارد.
وی افزود: ما فصل گذشته یک بازیکن ایرانی به نام «اشکان دژاگه» در تیممان داشتیم که بازیکن بسیار خوبی بود و مرا تحت تاثیر قرار داد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط با انصاری فرد چطور پیش می رود.

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.