استقلال با درخشش تیام، ذوب آهن را حذف کرد/ در انتظار دربی پایتخت در آسیا

دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی در نیمه دوم با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید و شاگردان شفر به مرحله بعدی صعود کردند.

کد خبر : 75288
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 18:12

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، بازی برگشت دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن  اصفهان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت استقلال با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

تیم فوتبال استقلال با پیروزی ۳ بر یک مقابل ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. تیام مهاجم خارجی آبی پوشان در این بازی ۲ گل زد تا شاگردان شفر با درخشش این بازیکن به جمع ۸ تیم برسد. ذوب آهن هم در ورزشگاه آزادی تسلیم شد.
به این ترتیب احتمال دارد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به مصاف پرسپولیس برود و شاهد یک دربی آسیایی باشیم. قرعه کشی این مرحله روز ۲ خرداد ۹۷ برگزار می شود و احتمال دارد که استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند.

داور: احمد ابوبکر الکعف( عمان)

کمک داوران: ابوبکر سلیم و علی القیضی( عمان)

کارت زرد: تیام و فرشید باقری و خسرو حیدری از استقلال  و محمدرضا حسینی و میلاد فخرالدینی از ذوب آهن

کارت قرمز:-

گل: تیام (۱۱)(۴۰)(۶۳) برای استقلال و قاسم حدادی فر(۶۴) برای ذوب آهن

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان(۴۴- امید نورافکن)، فرشید باقری، روزبه چشمی، خسرو حیدری(۸۵- جابر انصاری)، سرور جباروف، فرشید اسماعیلی( ۸۹- علی قربانی) و مامه تیام

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب ذوب آهن اصفهان:محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، گولیسانی، اکبر ایمانی، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر(۷۲- مهدی رجب زاده)، کی روش استنلی،  بختیار رحمانی(۸۰- معین عباسی)، مرتضی تبریزی(۵۷- ربیع عطایا)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 


 


 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.