«اتوبوس سرگردان» اشتاین‌بک به بازار آمد

رمان «اتوبوس سرگردان» نوشته جان‌اشتاین‌بک با ترجمه سعید ایمانی توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر شد.

کد خبر : 96504
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397 - 7:34

پایگاه خبر ججین

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، رمان «اتوبوس سرگردان» نوشته جان استن بک به‌تازگی با ترجمه سعید ایمانی توسط نشر نگاه منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب هفتمین عنوان از مجموعه آثار جان استن بک یا جان اشتاین بک است که نگاه چاپ می‌کند. این نویسنده یکی از چهره‌های مهم ادبیات قرن بیستم و معاصر آمریکاست که عموماً او را با رمان «خوشه‌های خشم» به یاد می‌آورند.

پیش از «اتوبوس سرگردان»، ترجمه کتاب‌های «خوشه‌های خشم»، «اسب سرخ»، «راسته کنسروسازان»، «مروارید»، «مرگ و زندگی» و «روزگاری جنگی درگرفت» از این نویسنده چاپ شده است.

«اتوبوس سرگردان» برای اولین‌بار در سال ۱۹۴۷ منتشر شد و مانند دیگر آثار این نویسنده بیانگر وضعیت زندگی و معیشت طبقه پایین آمریکاست. مقطع زمانی داستان هم مربوط به برهه‌ای پس از جنگ و بحران‌های داخلی آمریکاست. او در این کتاب هم چهره مردم سختی‌کشیده آمریکا را به تصویر کشیده است. شخصیت‌های داستان این کتاب بر اساسمابه‌ازاهای بیرونی و واقعی خلق شده‌اند.

اتوبوس سرگردان نماد جامعه و مردم آمریکا در برهه زمانی مشخصی است. در این جامعه می‌توان مهاجران و روسپیان بیچاره را دید که رکود بزرگ اقتصادی و بیکاری، باعث شده به ورطه نکبت و بدبختی بیافتند.

این کتاب به‌تازگی با ۲۸۴ صفحه و قیمت ۴۸ هزار تومان منتشر شده است.

 

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.